Who run the worlds? Girls!

Tjejer tjejer tjejer. De största skitsnackarna och de bästa vännerna, förstå en värld med endast tjejer, vilket kaos! Nu är det inte så att jag klankar ner på tjejer utan jag tycker vi är hur duktiga som helst. Men som alla har gjort så går det ju så mycket skitsnack hela tiden bakom ens rygg.

Jag själv har sagt något, jag står för det. Men alla som läser detta har nog gjort det! Det är de som är bättre när man talar om killar, där så får man lite stryk och sen är det över. Jag själv bryr mig inte så mycket om skitsnack, det visar ju bara att personen är avundsjuk på mig och vill göra mig illa, det behöver inte jag. Jag har slutat tagit åt mig. Men det finns människor där ute som TAR åt sig BRYR sig om varandra tycker.

Som synd är så är ju ridsporten en sån sport vart mycket skitsnack pågår. Så egentligen för att säga att den där tjejen rider så j*vla dåligt kanske du kan säga Gud vilket snyggt schabrak hon hade. Tyvärr kommer skitsnack aldrig försvinna, det finns där och kommer alltid finnas där. Men för de som behöver extra stöd, hjälp dem.

WHO RUN THE WORLD? -WE DO

/Lowa

Trackback
RSS 2.0