When you have to fight for every moment

Åh Gud vad leds jag är på läxor. Jag fattar inte med mina lärare vi kan inte ha prov på flera veckor och sen blir de himla tre i rad! Kan de inte sprida ut sig lite grann och inte trycka allt på två veckor? Matte prov imorgon och känner mig väl okej förberedd. Matte är inte mitt starka ämne men ett C är vad vi hoppas på där!

Jag håller på att dö. Jag måste sluta plugga när jag blir okoncentrerad , det är nästan ingen idé, därför läser jag mina läxor på olika tider eller vad man ska säga. Det funkar för mig, inte för mycket på samma gång liksom ;)

/Lowa

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3155358/images/2013/pic_510595e09606ee5aca94ef6f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0