Väldigt bra dag

Idag när jag red i skogen så red jag ju ensam, satt och funderade på allt och alla. När jag satt där så började jag få den där känslan typ, "Lowa du sitter på din egen ponny, Wake up!"

Helt amazing feeling alltså. Skulle bara ta det lugnt och det gjorde jag, dock så var det lite plumssnö i skogen så lite arbete blev det också. Sen kunde jag inte hålla mig utan travade / galopperade lite längst fångstvägen. Han var så fin och tyckte det var skit roligt, öronen framåt hela tiden!

Och en till sak som hände, när vi var ungefär halvvägs i skogen så upptäckte jag att min ficka var min mobil brukar ligga var öppen. Och så kände jag där och så var den inte där, ni kan ju förstå paniken som uppstår! Som tur hade jag satt den i en innerficka, bevis hur beroende man är av sin mobil.... :s

/Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0