Underbara torsdag

Grattis älskade mamma <3
 
Dagen har hitills varit helt fantastik, skolan först där vi gick på en teater som heter Puss och Snusk framförd av Ung utan pung. Den var jätte bra , och skit rolig , seriöst bästa på länge!
 
Sen vad jag på stan med fina Caroline, gud den där tjejen gillar jag alltså! Står upp för sig själv, vad hon har gjort och sagt. Grym tjej helt enkelt. Vi köpte present till mamma sen gick jag med henne hem eftersom hon har lite svårt att hitta i Kiruna eftersom hon nyss flyttat hit. Hon har inte ens åkt skoter än, omg! Det måste hon göra väldigt snart!
 
Vi pratade även om att hon tycker vi använder så konstiga ord. Hon visste inte vad toy, nå, hojja betyde. Det kanske inte heller ni vet? Toy= Tuggummi Nå= varför Hojja=Orka sen pratar vi ju bredare och långsammare än vad typ hela Sverige gör. NORRLÄNNING HELT ENKELT. Nå jo. Haha så pratar inte så många, men det händer, hojja måste slå på en film nu. Nå? För att jag vill, kanske sätter ett toy i munnen också.
 
GOD DAG mina kära syd människor, ni är coola, men vi är coolare B)
Ung utan pung
 
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0