Tänkte komma på värsta dunder inlägget

Och så blir det något sånt här, suck. Jaja Imorgon ska jag minsann släppa massa saker här på bloggen, stora som små. Måste fundera ut först vad jag vill ha i dessa inlägg , men framför allt vad de ska handla om. Så vi sover på det tror jag!

Tar väl och lägger mig om inte allt förlänge, känner mig trött och sliten efter två hårda ridpass i rak. Smilla har honom imorgon och då står det uteritt på schemat! I övermorgon så blir det en lång men lugn skrittur för sedan på söndag köra ett hoppass. Snart börjar skolan också, Gud vad jobbigt det känns att återgå till verkligheten. Men ibland behövs det också. Gott natt! :)

/Lowa


Kommentarer
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Fin blogg, allt bra? (:

2013-01-04 @ 10:07:16
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Smilla

Lowa, sluta ta bilder!

2013-01-04 @ 20:50:58
URL: http://zpeedjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0