Onsdag

Red ut med Ida och Puzzel. Vi var först runt byn och skrittade och travade, det var -20 så var inte det jätte mysigaste vädret precis.. Sen så red vi en liten stund på banan, red igenom LC:2 som inte gick nå bra då jag glömde banan, hehe. Började frysa om mina kinder så himla mycket och mina tår/fingrar så jag bestämde mig för att gå in. Var ute 40 min men egentligen skulle det behövas mer eftersom han måste vila även imorgon så tandläkarn står på spel. Men vi tar igen det ihelg!
 
Fixade sedan allt annat och mös på lite grann med finaste. I början när vi red så spände han sig lite men sen var han som vanligt vilket som var väldigt skönt! Nu ska jag fixa tidinställda till imorgon då jag knappt kommer hinna blogga!
Fotograf Sonya Bandsjö.
 
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0