Måndagen

Började dagen med att gå i skolan såklart och så hade vi matte prov sista timmen, fick 10 min på mig att ta ned mig till bussen så det var bara att springa! Fixade och packade allt ja skulle ha med till ridkursen då.

Tog även in Faxen och satte på honom transportbenskydden eftersom han måste börja använda dem nu även denna korta sträcka, då han står lite ostadigt i våran transport och jag tänker inte riskera något i onödan. Han är van att stå brett och våran transport är något smalare.

Red för Annika då som gick väldigt bra! Han är ju fortfarande inte så fin i formen och jag får inte som jag vill ha honom - men det kommer. Red skänkelvikningar och det gick väldigt bra! Han flyttade sig med ett väldigt bra flyt och vissa stunder flög han fram. Måste träna mer på att hålla in honom, han blir så stark och springig, dock bara på ridkursen annars får man ju skänkla på honom ;)

Sen var det bara att lasta honom åka ner igen. Packade upp sakerna och nattade honom innan jag åkte till min farbror som fyller år. Klockan 21.00 åt jag middag idag, roligt värre! Har man häst så :)


/Low


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0