Ingen dag är den andra lik

Ja nu är allt fixat och det jag har kvar idag att göra är läxor och att äta middag , vilket vi fixar om inte allt för länge! Tänkte skriva först här en snabbis.
 
Gud vad peppad jag är till Gällivare , ska bli hur roligt som helst att åka dit och jag längtar verkligen. Få tävla "mer på rikitgt" för första gången, fast det är en klubbtävling så är det ju ändå en borta tävling. Först var jag orolig vad folk skulle tycka och tänka eftersom jag inte får Faxen på tygeln osv ännu. Men sen tänkte jag bara, vad spelar det för roll? Allt hänger inte på det, jag har haft honom snart 8 veckor bara, har ridit för tränare en gång ordentligt.
 
Dessutom så rider jag och Elin på helt olika sätt, så han var ju tvungen att "ställa" om sig helt och hållet. Fast alla säger det kommer, så känner man sig lite smått dålig om ni fattar. Även fast det har blivit stor skillnad sen vi köpte honom, då han är inte alls lika spänd och tittig när vi rider ut och att vi kan sitta upp på pall. Osäkerhet, där ser ni just ett exempel hur osäker jag är ibland.
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0