Info Lowa

Mitt namn är då Lowa Åström och jag är 15 år (14 Juni). Jag är en motiverad, ambitiös och ansvarfull när det gäller skolan och allt annat. Jag har ridit väldigt länge och har inte haft en tanke på att sluta, just nu tävlar jag dressyr vilket jag trivs väldigt bra med och förmodligen kommer fortsätta med ett bra tag. Fotografering är något jag gillar, men tyvärr inte gör så ofta pga tidsbrist. Mina vänner, familj och nära och kära är det bästa jag har och utan dem skulle jag inte vara någonting alls. Förövrigt så har jag en hund som heter Harry som kommer dyka upp då och då men inte allt för ofta eftersom detta är en hästblogg.
Sen har vi min vackra underbara ponny då som jag äger sen 3 december 2012. Faxen är hans namn och vi hoppas på att komma väldigt långt tillsammans! Han är värdens goaste och snällaste ponny med ett väldigt tufft psyke vilket leder till att vi har mycket träning med honom som inte bara innebär ridning. Jag äger honom tillsammas med min lilla syster som tävlar hoppning med honom och jag då dressyr. När vi väl kommit igång och hittat knapparna på varandra tror jag att detta kommer gå väldigt bra! Han är född 2002 och han kommer nog stanna hos oss ett bra tag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0