Ibland undrar jag vad människor tänker med. Alla gör rätt och fel

Såg ni PA igår? Jag såg den och jag tyckte väl sisådär om den. Jag tycker man ska kunna rida ordentligt och kunna grunderna innan man åker dit, jag hade inte ens velat åka dit om jag inte kunde de, skulle ju bli lite pinsamt..

Alla har sin åsikt men jag tycker grunderna är något man måste kunna. Men jag ska följa denna säsong eftersom ja tycker det är lärorikt och vissa punkter stämmer in på Faxen. Inte många men de fanns nån där som även vi kan träna på!

Kan dessutom meddela att Faxen går rakt in i transporten (stolt matte) de har tagit oss fem veckor att få bort problem som då verkade vara omöjliga! Allt går om du vill och kämpar!

/Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0