En ovanlig förberedning

Tävling imorgon- stress stress stress. Så är det inte för mig! Jag fixar allting dagen innan, knoppar och sånt. Jag fixar även fram mina tävlingskläder och förbereder mig så, men en (kanske) ovanlig förberedning är att jag aldrig rider igenom programmet ordentligt.

Jag sitter och nöter det i huvudet, skriver på min lilla tavla och KAN rida igenom det lite slarvigt. Av någon anledning så funkar det för mig, jag blir inte lika stressad och nervös och jag tror på mig själv. För om det känns jätte dåligt när jag rider igenom det så är det kanske inte så jätte roligt att starta klassen dagen innan. Nä men det är bara något jag har fått för mig och det är ungefär så ja förbereder mig för mindre tävlingar (klubb). :p

Har du kanske någon ovanlig förberedningsmetod som du använder dig av?

/Lowa

Trackback
RSS 2.0