En del av mitt hjärta

 
Då var det dags att skriva av sig igen...
 
Fick veta just att Fox blivit halt igen. Nej, säger jag bara. Men vad ska jag göra? Även fast jag vill så kan jag inte göra underverk, mirakel. På något sätt så kände jag på mig det, att något skulle hända. Han har ju spatt och så fick han mugg och sen blev han halt, olyckligtvis..
 
Jag blir arg, ledsen och besviken. Även fast jag övergett honom, så har jag samma känslor för honom, jag brukar alltid hälsa på honom när jag är där på klubben. Det värsta var nog att jag visste att nästa duktiga ryttare skulle ta över honom och utvecklas med honom som jag gjorde. Och så händer något sånt här igen..
 
Jag kommer ihåg när det har hände 2012 , gud vad dåligt jag mådde den tiden. Nu kommer det noga vara lättare, men samtidigt kommer det kännas tungt och jobbigt.
 
Så nu ber jag en till gång, bli frisk , klara det här som du gjorde 2012. Jag tror på dig och kommer alltid göra det <3
/Lowa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0