Dressyr LC:2

Haha, Hoff om fyra år så hoppas ja att jag kommer skratta åt detta! Gick Förjävligt dåligt! Domarbordet var läskigt, väggen var läskig, han blåste upp sig och kunde inte slappna av men ändå fick vi rosett och hamnade på placering, dock plats 6.

Men för att haft honom endast 5 veckor, ridit honom för tränare 1 gång och första träningen så tyckte det gick super bra! Framridningen var han riktigt fin på och jag är nöjd över min prins.

Har även bestämt mig med Ida att åka till Gällivares klubbtävling för att träna. Så jag får känna på hur han är borta också, såklart jag hoppas att det går bättre nästa gång men jag gör mitt bästa och hoppas på det bästa. När jag lärt känna honom mer så hoppas jag kunna klättra i klasserna.

Men jag tycker själv att VI presterade bra , men vi kan göra bättre. När ja hittar knapparna på honom då, då ska vi minsann tävla! :) 57,5% och 161 poäng, sexa på tävlingen, jag är nöjd ändå. Nu hejar jag på min lilla syster som ska hoppa 80 imorgon.

/Lowa

Trackback
RSS 2.0