Dagarna går i bråda

En tung dag idag. Min hjärna är just i detta tillfälle som en geléklump som snart rinner ut genom öron och näsa. Skolan är ganska tuff och vi ska ha en redovisning som vi har gjort på höst terminen. Och jag är tillräckligt nojjig för att oroa mig över den även fast det inte är något skrämmande egentligen. Vi har dock aldrig redovisat något för hela årskurs 7 som är på ca 80 elever sammanlagt. Och i stallet är allt som vanligt. Schemat rullar på och jag och Foxy tränar dag in och dag ut. Det går upp och ned hela tiden men för det mesta upp. Mamma har sagt till Annika att jag inte ska träna för Anna-Clara något mer men inget mer speciellt har hänt.
 
Och julen, nu är denna gemytliga tid över vilket känns skönt. Julgrannar blir färre och färre och Tomten far ut från fönster och dörrar. Ett år kvar till nästa.
 
Over and Out
Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0