Be prepared

Jag har en väääldigt lång dag framför mig och försöker planera när jag ska hinna sova!
 
Börjar med att åka till Jukkas för att skritta ut Faxen med Ida och sen packa för G-vare både för honom och för mig, samtidigt som jag måste hinna förbereda för loppisen mommo ska hjälpa oss på lördag. Om inte annat, en helt full späckad dag som kommer vara stressig och mycket att göra dag. Tur att det bara är roliga saker som händer och att jag har gjort alla läxor och inte har en enda kvar!
 
Imorgon kommer jag inte hinna blogga något utan hoppas på att hinna göra tidinställa , samma gäller under helgen, kan hända att mobil inlägg kommer in då och då men inte så mycket. Jag hoppas att Alma är tillbaka till helgen eftersom det verkligen skulle behövas!
 
 
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0