Andas

Hoff äntligen kan jag sätta mig ner och andas! Hållt igång sen halv sju idag och har massa läxor att göra osv. FML.

Har iaf rensat alla hästsaker, mina som Faxens osv. Blev en hel del grejor som vi nu ska försöka få bort annars slänger vi! Är du intresserad i några hästsaker så maila [email protected] har allt från täcken till benskydd och strumpor. Har en massa saker iaf och förvånar min inte om jag hittar mer... Måste ta och rensa hela huset någon gång, undra vad roliga saker man hade hittar då! Får nog bli till sommaren, eller det ska bli till sommaren. Jag är ju "perfektionist" och hatar stökigt därför brukar jag tvinga mina föräldrar att städa (såklart städar jag också).

Och hos Faxen är det lika rent där också, inte en liten sak ligger på sne kant... Huset kan dock bli en aning bättre, men det är lite jobbigt med tiden, if you know what I mean...

/Lowa

Trackback
RSS 2.0