2013- nytt år, nya förhoppningar

2012 har varit ett helt okej år. Våren var helt underbar, nästan. Jag blev av med en vän. Lo, hon flyttade till Älvsbyn och vi tappade kontakten. Saknar henne otroligt jävla mycket. Men på hösten kom Sara in i mitt liv. Hon är en jättebra vän och ångrar inte en sekund att jag lärde känna henne.
 
 
Sara och Foxy ♥
 
Sedan har jag mist en vän som ingen kan ersätta. Min bästa vän jag någonsin haft. Så nära som vi var har jag aldrig varit med någon. Känslan att veta att du alltid fanns där var det bästa jag visste. Den dagen du behöver hjälp eller känner dig svag kommer jag alltid finnas här med öppna armar och du ska veta att du är alltid välkommen till mig. Jag tror att du vet vem du är och om du läser detta ska du veta att jag saknar dig..♥
Men mina mål med 2012 har jag lyckats med, nästan alla iallafall.
Dom överstrykna lyckades jag med.
 
-Starta en LC med Foxy i hoppningen.
-Starta en LB med Foxy i dressyren.
-Träna och inte slösa upp min tid på att svamla!
-Träna upp min balans så jag inte flyger av så lätt.
-inte ta skit av mina kompisar
 
Men nu har jag förändrats helt. Jag ville ju satsa med Foxy förr men nu är jag inte intresserad av att tävla lika mycket osv.
 
Mina psykiska mål 2013 blir
-Våga mer
-högre självförtroende
-bättre betyg
-kunna säga ifrån
-inte bli svag så lätt
 
Mina "hästigare" mål blir
-Hoppa bettlöst
-våga mer
-få foxy att kunna spansk skritt
 
Men under 2012 har det hänt så mycket. Jag har utvecklats så mycket.
 
2012, ett år som gett så mycket att komma ihåg ♥
 
 
Januari
Februari
Mars
 
 
April
Maj
Juni
Juli
Augusti
September
November
December
/Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0