1 januari 2013

2013 här yeah!
 
Eftersom jag var tvungen att vakna klockan 06.00 igår och gick och la mig klockan 03.30 , och fick endast sova till 11.30 så hoppas jag ni förstå att jag är sjukt trött och jag kanske inte ens hinner publicera detta inlägg för att jag somnar på datorn.
 
Smilla tar lilla Faxen idag, han har vila så hon ska bara ut och leda honom, sen imorgon och på torsdag rider jag två intensiva dressyrpass för Annika. Ska bli väldigt roligt! Har alltid tyckt det är mycket lättare att rida för tränare än själv av någon anledning, känns kanske som man arbetar mer på en grej. Får se när vi måste åka tillbaka till Jukkas nu då , stallplatsen som vi står nu på är ju ledig till torsdag-söndag, men hon skulle ju höra av sig så vi ser ju. Som tur är så har ju värsta kylan lagt sig, inte jätte roligt att rida i -30 grader.
 
Nä nu tror jag att jag slänger på några till avsnitt av Gossip Girl och hoppas att jag inte somnar alltför tidigt ;)
 
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0