Luleå

Jag har ju varit i Luleå sen torsdags och jag har inte berättat det för er tror jag och har inte uppdaterat under den tiden.
 
Torsdag
Kom fram vid 16.30 tror jag och vi gjorde inte mer än packa upp och äta osv. Köpte ett par skor på Sko kanonen. Svarta platå skor! Me gusta. ;) Men dom var till at ha på begravningen så jag inte skulle komma med skateskor bara hej kom och hjälp mig typ.
 
Fredag
Vaknade klockan 8 och började fixa mig för begravningen som skulle vara klockan 12. Det var jú Eddies begravning som jag skulle på och det var hemskt. Efter det var vi  på minnesstund och senare for vi på Hööks. Köpte en hel outfit som ni kommer få se sen, turkos och jättesnygg! stack och köpte godis och for sen hem till min moster.
 
Lördag
Shopping stod på schema och jag stack på Gina trico, Bik bok och någon street butik. Köpte två T-shirtar, tre baseball tröjor och ett par tights och jeansleggings. Bilder kommer på min icke hästblogg! Senare på kvällen stack vi på Sushi buffeé. Gott!
 
Söndag
Endast hemresa på schemat då!  Lämmnade huset ca klockan 13.30 och for till min faster. Sen For vi till kiruna, int mycket mer att säga!
/Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0