I'm to tired to do anything

Mitt huvud slutar seriöst inte att banka. Hoff vad ont jag har, jag är trött som bara den somnade i köket. Peppar peppar att jag inte håller på att bli sjuk.

Skrittade iaf ut barbacka med fin fina killen som var hur lugn och fin som helst. Ska ge er ett litet tips bara, vintertäcket är väldigt halt så håll i er! Vilket jag inte gjorde en gång och så var jag inte beredd när han gjorde sin berömda Faxen piruett och jag några senare satt i snön och hade en häst som stirrade på mig. Gick hem till Ida för att hoppa upp och sen fortsatte vi, haha säger jag bara :)

Nu ska jag duscha sen sova- Godnatt!

/Lowa

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3155358/images/2013/pic_51102624e087c3501c983b50.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0