Friday

Sedär sedär. Hejsan känns som denna blogg går super bra, verkligen toppen. Alma har ju slutat blogga tills en annan header sätts in för hon inte gillade bilden, tönt ;) Men det får hon då fixa själv för jag har inte tiden till det nu, way to much to do.. Kan uppdatera med att Faxen fick vila igår eftersom att det var nästan -30 ute och inte jätte roligt att rida då, men idag blir det andra puckar så då kör vi lite hårdare för att ta igen det vi missat. Ihelg är det ju Nizar också som kommer vara väldigt roligt! Alltid lika lärorikt och intressant att träna för honom.
 
Men i alla fall om ni bara vill läsa om mig och Faxen så finns det en blogg ni kan följa som heter lfdressyr.blogg.se . Sen när Alma har bytt header och så är tillbaka igen så kommer väl jag uppdatera lika dant här också. Ni kommer få inlägg varje dag på AH också från min del även fast Alma inte bloggar just nu, men det är på denna blogg som jag kommer hålla igång!
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0