To become a star you have to try

Ursäkta min dåliga bloggning har haft fullt upp med tävlingarna. Kan även meddela er att Smilla nollade båda klasserna som var clearround!

Och jag då.. Jo jag är på väg att göra mitt livs misstag. Ni förstår det är tävling i Gällivare men endast LB och uppåt. Och om jag vill tävla något innan september så är det denna tävling jag måste åka på och det ska jag. Jag ska starta LB:0 och LB:1 och det kommer förmodligen varken se fint ut eller gå bra men vad fan någon måste ju knipa sista platsen ;) om han är som jag red för Eva så kommer detta gå gudars bra men annars så har ja absolut inga höga förväntningar. Själv tror jag mer eller mindre att jag kommer skämma ut mig själv men nog ska jag kämpa. Dessa 19 dagar så ska jag göra allt jag kan för att få saker att fungera. jag ska ge gärnet och verkligen försöka mitt bästa, nå mer kan man inte göra. Jag ska ta alla tips jag fått och verkligen följa dem och lära mig!

Idag skrittade jag ut med Ida och W. Hade en liten mysig pratstund innan vi vände till stallet igen. Och ihelg är det Nizar också, gudars vad jag längtar!! :)

/Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0