Nizar lör-sön

Äntligen känner jag! 
 
Båda passen gick super bra och jag fick en riktigt bra känsla då och då. Nu har jag hittat honom i alla fall. Jag kan rida honom hundra gånger bättre i formen och han arbetar på och galoppen var gudomlig idag! Nu är det traven som det ska nötas extra på, och övergångarna så han just i övergångarna inte blir lång. 
 
Och min lackade nya fina nosgrimma är det bara att hänga längst in i garderoben då den inte alls går att ha på min ponny. Han gillar den inte alls och slänger med huvudet. Så det blir den gamla nosgrimman, dock för att den inte heller är så jätte smal men betyldigt smalare än den andra. OM den inte funkar blir det att beställa ett nytt smalt åt honom. Känner mig mer och mer redo för LB:n faktiskt! 
 
Ska fråga Eva om vi hinner träna någon till gång innan Gällivare och sen är det bara att försöka göra på egen hand och komma ihåg alla tips. Men jag är mycket nöjd av både min och Faxens insats och det kan nog bara bli bättre och bättre detta, lite mer arbete och finslipning. Jag kan , jag vill, jag ska.
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0