Konditionsträning

Internet här i stugan är slowmotion segt och ja jag har påsklov + bloggen är inte helt startad än. Så alla dessa anledningar varför jag ej bloggat.
 

Igår red Smilla iaf, en liten skrittur i skogen och det gick utmärkt. Idag tolkade Agnes och jag red honom längst fångstvägen , mycket konditionsträning och varmt var det ute så man märkte att han blev lite trött och slö i kroppen efter passet. Imorgon hoppas jag på att Eva håller i en lektion åt mig, i värsta fall så rider jag väl ensam dressyr men mest troligt så blir det dressyr för Eva och att jag längtar!
 
Tog mig själv ut på ett konditionspass idag, nämligen längdskidor ca 4-6 km. Jag höll på att dö i början men sen blev det nästan lättare och lättare fast det borde vara tvärtom. Haha ska börja träna konditionen detta går inte!
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0