Impossible

Idag fick Faxus vila. Imorgon och på onsdag ska jag rida för Eva och jag längtar! Alltid lika roligt att rida för henne och jag lär mig alltid något nytt, min PT ;)
 
Jag hade i alla fall teori på ridkursen idag och vi gick igenom sitsen. Kunde det mesta men bra med repition ibland då och då faktikst. Sitter och lyssnar på en kille som sjunger väldigt bra, Linus Svenning. Blev kär i covern på Utan din andetag som han har gjort, lyssna på den!
 
Så här kommer Faxens vecka se ut:
 
Måndag- Vila
Tisdag- Dressyr för Eva
Onsdag- Dressyr för Eva
Torsdag- Lugnare uteritt trav/skritt
Fredag- Tävling i Gvare- LB:0
Lördag- Tävling i Gvare- LB:1
Söndag- Skritta ut
 
Mest troligen kommer den se ut så om något inte helt plötsligt förändrats :)
 
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0