En dröm som inte kommit till upfyllelse

Läs DETTA först om du inte vet vad en Ocarina är.
Sedan jag var barn har jag älskat spelserien Zelda och sedan 2009 har jag önskat mig en Ocarina, en sån som dom har i spelet. En klarblå 12 holes. Sommaren 2010 fick jag en sorts 4 holes brun, fast såklart blev jag jätteglad ändå. Dock råkade min pappa ha sönder min och nu låter det väldigt underligt. Ni kan inte fatta hur mycket jag började gråta. Under den tiden då den lät normalt lärde jag mig att spela ca 4 låtar bra.
 Fortfarande kollar jag på ocarina låtar på youtube. Jag skulle be för den som gav mig en "Ocarina of time" som är med i spelet. Den finns att köpa på länken nedanför!
http://www.thomann.de/se/thomann_12_hole_zeldaocarina.htm
Thomann 12 Hole Zelda-Ocarina
 
På videon ovanför är det exakt en sådan jag vill ha.
 
/Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0