En dag kommer vi bli bäst

Efter fyra månader känner jag äntligen att vi börjar bli ett i ridningen! Och det bevisades i dagens ridpass för Eva, han var något pigg men sen mer eller mindre så svävade han fram. Lite extra träning på galoppen, halter och finslipning på allt annat så kommer det bli jätte bra! Han bär upp sig själv och lyssnar för minsta lilla som är en väldigt stor skillnad nu. Efter 1,5 h var både jag och hästen väldigt svettiga men vi var nog både nöjda med varandra! :)

Som belöning fick han en avsvalkande dusch men sen kom jag på att min ponny inte gillar vatten- vattenpölar, regn och duschar usch vad äckligt. Och jag som tänkte bada med honom..

/Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0