Nyheten

 
Omg...Omg...Omg...Omg.. Vågar jag berätta? Det mest intressanta, roligaste som någonsin kommer hända? Det som alla och allt kommer prata om, det som kommer bli världs känt. Vågar man berätta det?
Det som kommer bli dagens snackis i flera veckor.... DADADA jag ska berätta NU!
 

Haha hoppas ni fattar att det är ett skojj det som stod där ^ , men för oss och er som läser/följer våran blogg kommer det vara stort.. Vi ska nämligen börja en gång i månaden / ibland en gång i veckan med AH´s vardag. Då kommer det inte var text eller något sånt utan ett videoklipp. Såklart kommer ni få se när vi mockar, ryktar och tvättar vk+k, not! Utan nu är det gymkanor, roligheter, vänner, ASSÅ SHIIT ALLTSÅ. Tror ni det kommer bli bra? Tror ni det kommer bli roligt? Och vi ska sköta oss med detta, men jag lovar er , vi kommer inte vara roliga, bra och allt sånt där , VI kommer ÄGA totallt.
 

Haha var bara tvugnen att skriva så, men nu vet ni , mina kära, nu vet ni ;)
 
(Det kommer komma en logga till den men det finns inte bilder än så ni får den senare, medans får ni en bild på två fina fuxar som visades för läänge sen!)
//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0