NI KAN SÄGA VAD NI VILL

Ja vart ska vi börja? Vi säger om och om igen att vi ska börja blogga normalt, vi ska bli bättre, vi ska kämpa. Inget händer känns det som, jag skriver ofta att uppdateringen har varit dåligt osv.. Men det ser ni ju egentligen. Jag vet inte varför jag skriver det, får kanske dåligt samvete, när jag vet att jag lovat och inte håller det. Men samtidigt är det så svårt att hålla det, tänka på bloggen medans allt annat också finns. Vi har blivit dåliga på blogga, göra tidinställda, vara lika glada och peppade.  Vi vet det. Vi har varit (ursäkta mitt språk) förjävla dåliga på det.

Kan det bli som det var förr då? Det är kanske den stora frågan som både jag och Alma funderar på. Kommer vi någonsin få tillbaka bloggen på den plats den var på? Jag vill, men båda måste gå in i det till 100 andra kommer det aldrig funka. Vi måste bli ett som vi var en gång tidigare, vi måste börja kämpa igen, in med kommentarerna, upp med uppdateringen och verkligen kämpa. AH måste bli som den var för 6 månader sen. Den måste betyda något, en blogg som man går in på för att se vad vi skrivit om nu , inte om vi har uppdaterat en gång idag. Inläggen kan inte fortsätta vara så tråkiga som dem är nu, det går inte , inge intressant och läsa. Bilderna måste uppdateras oftare.
 
Så mycket att göra, så mycekt att förbättra. KLARAR VI AV DET? Gör vi det?  Klarar vi att gå in och fokusera, bli ett, förbättra allt som måste göra, bli gamla AH som läsarna gillade, kommenterade , var med i tävlingar osv... Varje gång vi säger att vi ska börja om, starta om på nytt, är det då vi tappar allt? Hitills har ju allt gått ner i stället. Inget har blivit bättre , snarare sämre. Och jag säger , nu eller aldrig. Händer det inget NU händer det ALDRIG.  Jag ska göra allt jag kan, allt jag orkar, det ska jag göra för denna bloggs framtid. 
 
Så vad säger ni? Är ni redo för kampen, kommer ni orka hålla er kvar , tills vi får upp den, tills vi bättrar oss? Kommer ni finnas med oss? Vi älskare er och det vet ni. Och nu behöver vi er mer än någonsin, så känner du att du vill säga att du stöttar oss, kämpar med oss, eller bara kommer fortsätta läsa bloggen, skulle det betyda guld. 
 
Behövde skriva av mig.. Och efter det här så om någon timme kommer nyheten komma upp också. Jag tror på AH´s framtid, jag tror vi klarar det, vi måste bara ta i lite extra.
 
//Lowa

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0