Minnen

 
Satt och kikade runt lite på bloggen, för att få samma insperation som man hade innan, då hittade jag en massa söta kommenterarer, som gillade våran uppdatering osv. Det var så grymt roligt att gå och läsa och klicka på sånna saker, se gammla bilder och tiden med Fox. Tyckte verkligen om mig och det fick mig och kämpa bara ännu mer! 
Dessutom kommer ni ihåg stalltossorna? Vi sa ju att det skulle bli mer avsnitt men det blev det ju inte av någon annledning, men att hålla på att fixa videor sådär är ju inte det lättaste, så nu kommer ni ju kanske få lite "slarvigare" videor eller vad man nu ska säga.. Det kommer iaf inte bli med musik och mest troligt kommer den läggas in på videofyme så ni vet, men videor kommer det bli! Och om det funkar bra kanske till och med videobloggar kommer komma senare :D
 
Klicka gärna på februari , mars osv.. För att kika igenom hur vi hade det för inte alls så länge sen, och om du vill läsa om mig och Fox tycker jag absolut att du ska göra det! 
 
Haha kommer ni ihåg? 
 
//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0