måndag = stress

 
Hejsan allihopa, anledningen till varför bloggningen varit super dålig från mig är för mitt schema! Eftersom att slutar kvart över tre så måste jag direkt till stallet och idag hann jag inte ens blogga från mobilen :S
 
Sen i stallet så stressade jag också, Fonzie hade bokstavligen den skitigaste bädden någonsin idag och det tog ju sin tid.. Fixade allt annat innan jag sprang till teorin! På teorin så pratade vi om Lodräta Sitsen, vad den är viktig för osv. Lärde mig en massa nya saker som jag inte visste om faktiskt och det är skönt med teori ibland, även fast jag var sugen på rida, men får väl göra det imorgon ;)
 
Fixade resten innan jag åkte hem. Den här veckan kommer se lite annorlunda ut för min för jag har hemstudier och vissa lektioner, så ska försöka mitt bästa med att hinna med allt. Nu ska jag iaf ladda upp bilderna som jag fotade igår så ni får lite bilder + skicka bilder åt Eva. Medans får ni ta en gammal bild.
 
/ Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0