Viktoria Rutfors och Rusticates Carlo

Min kompis Viktoria fick en ponny för två månader sig. En väldigt svår, het ponny. Första gången jag såg henne hoppa med den tänkte jag shit kommer hon hålla sig kvar i sadeln, han springer ju som en kanot! Nu är det två månader sig hon fick ponnyn , hon har redan startat i hoppning och en dressyrklass, och nu förbereder hon sig för kuriren. Vet ni hur den där ponnyn har utvecklas sen hon hade honom i början, vet ni hur mycket Viktoria har utvecklas, hon skulle få mycket beröm från mig, jag och många andra såg hur het han var. Det är han ju än men hon har liksom mer kontroll ändå.
 
De har verkligen utvecklas och jag tror verkligen på dem. De tog dem två månader att börja tävla, hitta varandra. Om ett år vad händer då, Är de på LA nivå? Hehe hörde ni det, det rimmade! De kommer komma långt, även fast vägen kan vara svår kommer de komma väldigt långt. Jag tror på dem, som många andra även gör, här för ni det fina ekipaget Viktoria Rutfors och Rusticates Carlo:
 
Kirunaryttaren.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ÅÅÅ tack Lowa<3

2012-10-19 @ 21:42:51
URL: http://Kirunaryttaren.blogg.se
Postat av: Annamaria

inget oschysst mot vikkan men de där stinker fjäsk ;)

2012-10-20 @ 15:23:24
URL: http://lecheval.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0