Vad använder jag mest?

Vad använder jag mest? Chaps eller ridstövlar.
 

Jag använder bara ridstövlar , äger inte ens ett par chaps just nu. Men som liten hade jag bara det, men då hade man ju såna där mockachaps så allt spån fastnade ju i dem typ. Nä jag gillar ridstövlar mycket mera , känns som lite lättare fast det förmodligen inte är det! :p
 
Men om jag skulle köpa chaps så skulle det bli såna här:
Just nu rider jag med dessa stövlar från Hööks
 Jätte bra passform, sköna och HÖGA i skaftet; (that we like! ) :D
 
När jag rider ut så använder jag mina gamla ridstövlar, men mest troligt ska Janina köpa dem så då kommer jag rida med mina vanliga ridskor bara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0