Tävlingsnerverna börjar komma

Jahapps nu börjar det, alltid som det gör för mig, tävlingsnerverna kommer... Ska plugga pogrammet så jag kan det baklänges, packa och allt sånt + hinna sova innan jag åker till stallet och håller tummarna att Fox's knoppar sitter som de ska. Sen är det ju dax, kan gå hur som helst, måste tänka på att inte ha för höga krav utan försöka och rida så nogrant som möjligt och arbeta med en avslappnad häst.
 
Jag som bokstavligen ÄLSKAR och tävla och tycker detta ska bli SKIT kul! :D
 
Sen är det ju spökvällen, yippie, jag kommer få men för livet efter detta men men, är man så trög så att man anmäler sig så är det lika bra att sova också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0