Spökkvällen

Sen var det ju som sagt daxs för spökkvällen... BHUU! Nä men vi käkade tacos, gick en tipsrunda, berättade spök historier i stora ridhuset (i mitten med endast ljus tända i en cirkel). Det läskigaste var nog spökhistorierna , vi hade en tjej Johanna som var väldigt bra på att berätta, och man skrek inte lite en gång, hehe :)
 
När det var dags att sova det var ju då det läskiga började. Jag och ca åtta till andra tjejer sov ensamma i teori salen och det sägs ju att det spökar i stallet och speciellt i ridhuset, mysigt. Sov i allfall innerst så ingen kunde ta mig tänkte jag, smart va! Vid ett tiden på natten så släcktes plötsligt alla lampor, sen tändes de igen, efter sisådär tio - femton minuter hände samma sak, sen hör vi från lilla läktaren hur någon går, stampar ner riktigt hårt och helt kolsvart är det. Feg som jag är drar jag sovsäcken över huvudet , drar på musiken på högsta volym och alla de andra håller på att dö. Sen slits teori salens dörr upp men ingen är där, creeepy. Men sen kommer Johanna och Malin in och så visade sig att de var dem som spökade för oss. Blev inte mycket sömn för min del, ungefär 2,5h.
 
Var ju hopptävlingar också sen på söndagen och jag hjälpte ju till med Fonzie och en massa så när jag kom hem, ni kan ju gissa om jag var trött.. Molly älskar mamma, Molly älskar mamma, Molly dödar mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0