SNART SÅ SMÄLLER DET

På lördag vet ni ju att jag ska tävla Fo igen, lite som en revanch. Nu börjar faktiskt tävlingsnerverna krypa i kroppen, banan är inppluggad men om jag känner mig själv rätt kommer jag ändå sitta 24/7 till jag kan den i sömnen, bättre än inget i alla fall.
 
Vet exakt hur jag ska göra på framridningen, vet exakt hur jag ska rida honom och hur länge, om jag får plats så ska jag försöka rida fram i 40 min men är näst sista startande så hoppas bara att jag hinner det! Ska minsann få han fin, vet exakt vilka övningar jag ska göra. 
 

Åh jag som älskar att fixa och trixa så imorgon blir det att knoppa, smörja och mysa osv, göra såna där mysiga saker som jag älskar :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till nu då! :D

2012-10-12 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0