Ridpassen

Daphne - red runt bolagsområdet med Agnes och smugglan. Inte rolig alls! Hoppade , fjantade och små sprang hela tiden , inte roligt , var till och med tvungen att hoppa av och leda förbi en traktorskopa (nåt sånt var det). ISCH och fy inget roligt. Men stundvis var hon väl fin ändå, kan ju inte klaga hon är ju sån att rida ut , men men inte det roligaste ;)

Fonzie Twist- red ju bara han på lucia träningen. Vi skrittade runt och stod mest typ stilla och han skötte dig verkligen så han kommer nog funka i lucia tåget! :D

Fox- red ut han med Ellen och Harry enda hem till mig. Hästarna skötte sig galant förutom att Harry hoppade till någon gång. När vi kom hem till mig så åt de knäckebröd och banan så det luktade gott hela vägen hem! Vi var väl ute ca 1,5 timme eller något sånt, endast skritt, var väldigt roligt och skönt, fast kallt som bara den, mina tår frös till is!!

Mina fina älskade hästar , ibland är ni super fina och ibland undrar man om ni har något mellan öronen , men älskar er ändå. <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0