Ridkurs med finaste poa Fox

Först var jag verkligen taggad, tänkte jiess äntligen fy vad roligt! Sen började huvudet dunka lite grann och motivationen blev mindre... Kanske det som förstörde mest idag?

Egentligen gick det inte alls dåligt, egentligen gick det väldigt bra. Men det kändes inte bra! Hans form var inte som jag ville, han kastade upp huvudet titt som tätt, jag såg den gamla Fox komma tillbaka. Jag visste ju att det skulle hända någon gång men så här dax? Jaja jag ska minsann kämpa med honom. Jag tänker få honom gå exakt som jag vill, fast det kommer dröja, jag vet det, det kommer ta otroligt mycket tid. Men jag tänker aldrig ge upp hoppet.

Vi arbetade i alla fall på volter och med att flytta in bakdelen. Som sagt så gick det väldigt bra, men det fanns en sak som saknades, och det var just formen. Nä nu ska man inte grumla sig över dig , man kommer ha mot-och framgångar det är bara att kämpa på. Är väl nöjd idag iaf, fick ju rida bästa ponnyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0