Read all about it, speciellt du Moa ;)

 
Oj, so läxan tog ca en timme att läsa igenom undrar hur svårt provet kommer bli..? Bara pågrund av det så får jag fixa överraskningen imorgon, men det blir perfekt eftersom vi slutar innan lunch och då hinner jag fixa det och bilderna jag lovat skicka, har inte haft den mista lilla tid för det...
 
Men imorgon kommer dem Moa , jag lovar, och jag vet att det är du som kommenterar anonymt också, du är inte så värst bra på att vara hemlig! ;) Men direkt när jag kommer hem imorgon kommer bilderna komma ut på bloggen, på alla ekipage som jag fotat! Promise, annars får ni slå mig med en hammare.
 
Och så har jag ju glömt det berätta för er som inte vet, vintern har typ kommit till Kiruna -6 har det varit idag, mysigt! På med dunjackan och mössan!
 

Kommentarer
Postat av: Moa Kauppila

nää men jag orkar ju inte skriva namn ;)

2012-10-17 @ 08:14:57
URL: http://moakauppila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0