Om tjuven läser detta, fy fan. Fan för dig.

Ja vi har så här skåp på klubben i ett omklädningsrum där vi hänger av oss och byter om. De vanliga kläderna sätter man utan för skåpet och stall kläderna har man då inne.

Och vet ni vad jag såg idag? Nån jävel har tagit min "underjacka" en slags kofta som jag har under jackan nu på våren, den är spårlöst borta. På senare tiden har pengar, sadeljordar, pannband och spön försvunnit men aldrig en jacka. Den eller de personerna som gör detta bör skämmas blir så grymt jävla irriterad på sånt där. Om du nu läser detta tjuven, en dag kommer du åka fast och hur kommer de kännas?! Allt kommer polisanmälas och allt polisanmäls, alla som läser detta och kommer från KRK kopiera gärna detta och sprid så vi får fast tjuven!


Kommentarer
Postat av: Julia

Fyfan att folk inte bara kan låta andras saker vara. Hoppas att du får tillbaka den!

2012-10-11 @ 08:50:36
URL: http://teamturbo.blogg.se
Postat av: janina

Sjukt störande,vi får hoppas att den/dom läser detta och så får du tillbaka den...Har själv fått saker stulna och de är inte roligt! -.-

2012-10-11 @ 20:25:38
Postat av: Alma Oja

Blev av med min mascara för ca en månad sedan...-.-

2012-10-12 @ 21:26:02
URL: http://allroundhastarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0