MOT GOA STALLET


Sticker snart till stallet för att ta hand om fiket, och även rida ut. Vet inte om jag hinner ta båda idag, har luciaträning klockan 16, så det kan bli en aning stressigt.

Hela bloggen kommer ju ändras som ni kanske vet, ska knåpa ihop hela designen idag tänkte jag men det blir ju framåt kvällen. Och nu kommer jag ju inte skriva /Lowa efter varje inlägg så hoppas ni förstår att det är jag som kommer skriva för det mesta dels. Alma kanske kommer och säger hej någon gång men då skriver hon /Alma så ni vet.

Ska försöka slänga in nåt inlägg innan kvällen men internet i stallet är så sjukt dåligt och segt så vi ser ju hur det blir med det, men ska i alla fall försöka :)


Kommentarer
Postat av: Lowa

Hej, vi har gjort ett bloglovinbyte men nu har jag bytt blogg till http://lowagrann.blogg.se
och undrar om ni kan följa mig där istället?
Så följer jag självklart er också! :)

2012-10-07 @ 20:22:35
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0