Måndag kvällen

Så nu är alla läxor gjorde och jag kan koppla av en snabbis innan jag ska upp och duscha. Måste läsa HK:n och NO:n i sängen innan jag somnar. Gud  vad jobbigt när de pressar på en alla saker innan lovet, dessutom samma vecka , stress , stress , stress. SKa fixa proven, uppsatserna som det inte är så mycket kvar på! (Y) Som tur är så gör jag uppsatserna på torsdag och pluggar på proven varje dag innan de ska skrivas nu då.
 
Blev även sugen på att fota lite poträtt med mig och Fonzie och Fox kanske, någon som känner sig sugen och hjälpa vara min fotograf? Hör av dig i såfall, annas frågar jag väl runt som vanligt oftast brukar jag ju hitta någon liten människa som hjälper mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0