LOL

Nä nu tänkte jag faktiskt slå på en film (mest troligt LOL får det bli) och mysa med min lilla gosse som inte mår allt för bra. Stackarn är helt spak och håller på att somna hela tiden, men det blir nog bättre imorgon, gullhunden. Har även sen spännande idé som jag håller på att tänka på ska försöka kontakta "de" idag och höra om de har något att erbjuda ;)
 
Visste ni att jag på onsdag ska till Luleå för att shoppa med min fina vän Faith? Behöver verkligen nya kläder, en vardagsväska och lite mer smått och gott förhoppningsvis så hittar jag ju det där. Btw, så har jag verkligen huvudvärk för den som ville veta...
 
Och tänkte även säga om ni anordnar några tävlingar på eran blogg, eller är sugna på att göra länkbyte, bloglovin byte så är det bara att kommentera in. Gör det mer än gärna! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0