lite gott och blandat

 
Min stalldag såg väl ut så att jag hade stallpass på morgonen och fixade det klart. Sen ledde jag min fina lilla tjej Daphne på barnledningen, det var typ 100 barn så ledde länge. Ett barn höll på att få smaka sand då ett barn sprang på läktaren och Daphne är extremt känslig mot det men som tur gick det ju bra!
 
Tänkte egentligen skriva värsta deepshit inlägget men sen försvann alla mina ideér så det får bli en annan gång. Blir väl sängen för mig om inte allt för länge, är sjukt trött och ska ju upp och rida ut Fox imorgon. Tror jag bara skrittar runt på bolagsområdet.
 
 
Bjuder på en failbild, Fox stack inte lite med mig på ärevarvet och skenade runt , knappt så att jag inte höll  få stopp på honom! Hehe älskar den där guldponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0