Just like that

Hoff blev så himla stressad.. Min kompis Faith skulle ju följa till Luleå, men nyss så fick jag veta att hon inte kunde det. Så ringde desperat till alla mina kompisar och ev. Ellen ska följa hoppas verkligen att hon kan nu, vi håller tummarna! Annars idag så skötte jag Fonzie och det gick som vanligt bra. Fick värsta lusten och skrev bara om allt på hinkarna, haginfon och foderstaten osv, så nu är allt hyfsat snyggt och stilrent. Fick lite hjälp av Agnes, som är sjukt duktig på att rita, that we like ;) Nu ska jag fortsätta med alla mina hundra tidinställda inlägg till imorgon och så kommer några till ikväll. Håll tummarna för mig och Ellen nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken supersöt bild!

2012-10-31 @ 00:22:21
URL: http://kajsashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0