JA, WHAT? Godnatt

JAJAJJAJAJAJAJ!! ELLEN fick följa med, jiess!! :D
 
Nu kan jag äntligen sova gott, förresten det måste jag ju göra snart ska ju upp halv fem så.. Men jaja tagga Luleå då imorgon, en annan sak som jag kom och tänka på var att....
 
Igår när jag red Fox och inte hade den där Wow känslan, var kanske just den dagen jag skulle haft det. Fick veta idag av min ridlärare att han hade gått I FORM större delen av passet, och jag bara , WHAT? Haha alltid när jag tycker det går dåligt verkar det gå som bäst för mig. Älskade lilla ponny älskar verkligen dig, underbara lilla sak. Tillsammans ska vi kämpa mot toppen. Fick även veta att hon tycker att jag verkligen börjar komma åt honom bra och det är ju alltid roligt att höra. Gud så glad jag blir!
 
Nä nu ska jag ta och sova så jag orkar öppna ögonen imorgon, ha det bra och GODNATT finaste :)
 

Kommentarer
Postat av: Sofi - En satsade ryttare

Hejsan fin blogg, precis gjort ett inlägg om haters hissa gärna eller dissa!

kram

2012-10-30 @ 22:21:06
URL: http://akkamuppen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0