BOMBEN SLÄPPS VAD HÄNDER? LÄS DETTA EXTREMT VIKTIGT

 
Det ingen trodde har hänt. Det alla trodde skulle vara för evigt har just nu krossats. En mur rivs, kommer den någonsin byggas upp igen? Igen vet det enda vi vet är att vi kommer finnas men på olika sätt.
 
Vad har hänt undrar ni nu? Vad kommer hända och vad fasiken är det som händer? Jo bloggen splittras pga olika skäl. Vi är absolut inte ovänner snarare tvärtom närmare än någonsin. Vi har inte bråkat, vi tog det här beslutet tillsammans, just för ett tag sen. Det hela kändes inte lika rätt och bra nå mer, vi ska inte ta bort bloggen, vara borta ett tag, trivs vi inte är vi tillbaka igen. Men det kanske aldrig händer? Vad händer nu?
 
LOWA fortsätter på AH som vanligt och kommer driva den som sin blogg. Det är ju en blogg för två men förhoppnings vis så kommer hon klara det själv och kanske Alma kommer tillbaka någongång senare. Lowa fortsätter och skriva om hästar , sin resa med Fox och sköthästen Fonzie, tävlingar med mera. Hon tar helt enkelt över denna blogg i en tid, länge eller kort det vet ingen.
 
ALMA startar en ny egen blogg. Namnet kommer såklart  finnas på bloggen som en länk och Alma kommer även skriva ett hejdå inlägg med bloggets namn i. Där kan ni fortsätta följa henne och hennes ponny Red Nec Fox och följa med i deras fram- och motgångar. Det kan hända att hon kommer tillbaka det vet ingen ännu.
 
"Att driva denna blogg har aldrig varit ett misstag, jag har älskat varje minut. Att få följa med er läsare, få en vän för livet, och framförallt att ni har fått ta del av mitt liv. Min utveckling, detta är som en dagbok för mig, alldeles för speciell för att raderas. Jag hoppas och tror att jag kommer kunna driva bloggen lika bra som den var en gång i tiden" - Lowa
 
"Fast fram- och motgångarna har jag aldrig ångrat detta. Alla dessa månader som bloggen funnits har det alltid känts bra, alla dagar kan inte vara bra, vissa kommer vara dåliga , it's just the way it is. Att Lowa bestämde sig för att ta bloggen själv gjorde mig glad, hade nog inte kunnat radera bloggen med alla inlägg osv, alla minnen en dagbok för livet liksom. Jag har lärt mig grymt mycket, den svåra och den lätta vägen och det är så det kommer fortsätta. En vän för livet fick jag också på köpet. EN VÄN FÖR LIVET, det är stort det. "- Alma
 
Vi älskar alla er läsare! Varenda en av er som någonsin läst, klickat in på våran blogg. Ni kommer alltid betyda och har alltid betytt allt för oss. Utan er ingen AH. Tack återigen för allt. Ny dag , ny vecka, nya andetag.
 
ALWAYS AND FOREVER.
 
 
/AH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0