ALWAYS AND FOREVER


Hoff äntligen kan jag sätta mig ner, andas ta ett djupt andetag och skriva ut. Både bra och dåliga saker har hänt idag. Började med att jag hade stallpass på morgonen innan jag skulle leda på barnledning och sen var det stalljouren som stod på tur. Fixade allt åt alla hästar och borstade även av och tvättade vk+k åt alla innan jag åkte hem vid 19. Lång dag i stallet!

Sen har det nu kommit att vi ska ha deltävlingar i klubben , dressyr och hoppning. Jag ska tävla Fox pga olika saker, både min tränare och en annan tränare tycker jag ska ta honom om jag vill komma så långt som möjligt och det vill jag ju. Det är med sorg i hjärtat jag (återigen) lämnar en väldigt fin ponny för att låta andra ta hand om henne. Du finns i mitt hjärta Daphne och jag älskar dig för evigt. Såklart kommer jag inte sluta rida henne. ALWAYS AND FOREVER.

/Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0