Tidigare mål

Läste igenom lite vad jag hade för mål 2011 det var b.la
 
  • Bli tävlingsryttare
  • Utvecklas mer i ridningen
  • Få rida mer på Fonzie
  • Bli duktigare på att ta med kameran till stallet

Tävlingsryttare fick jag ju bli och det var ju grymt roligt och jag har inte ångrat en enda sekund val av häst och val av gren. Fast jag i början tyckte det var grymt jobbigt att rida Fox.. Det är det där huvudet som kommer upp ibland..
Jaja i alla fall hade inte velat tävla hoppning, inte nu i alla fall för om du är en duktig dressyr ryttare blir ju hoppningen oftast lättare. DOCK så skulle jag verkligen behöva hoppa, börjar närma sig ett år nu sen senaste gången... 
 
Utvecklingen i ridningen, ja det tycker jag själv att ni får bestämma:
 
NU
Ganska stor skillnad va? :D Vilken tur att du verkligen blev frisk, vilken tur att jag får uppleva allt detta med sig, vilken tur att du finns♥
 
Sen rida Fonzie mer har jag ju också gjort. Jag rider ju honom nu på lucia showen och jag menar efter alla våra "mindre" lyckade pass så kan man ju förstå att Eva tar det försiktigt med att slänga upp mig på ryggen. Men jag får ju ändå rida honom och det är något jag är grymt glad och nöjd över! 
 
HEHEHE det där med kameran, lite bättre har jag väl blivit, eller nej, men jag lovar det ska skärpas till!!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0