ändrade planer

Blev lite ändrade planer, trodde jag skulle bara mysa på med Fonzie idag och mysa på men i stället blev det 30 minuters ridpass med honom. Red för Eva vilket jag tycker är väldigt roligt eftersom jag vill lära mig rida på det sätt hon gör eftersom hon rider så mjuk och följer verkligen med i varje rörelse. Vi jobbade med volter mest, lite på fyrkant spåret också innanför spåret. 
 
Han hostade någongång i början men sen var det ingeting och inge snor så vi hoppas på det bästa. Red i alla gångarter och det gick väl sådär, helt okej, har mina brister om man säger så ;)
Måste tänka på att inte bli för låg i handen och tappa stödet på bettet, blir så irriterad på mig själv eftersom jag vet att det är de fel jag gör, och så gör jag om dem... Ja ja ska nöta som bara den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0